niedziela, 2 września 2012

Oszczerstwa

Kochani!
 Dotknęła nas dzisiaj bardzo niemiła wiadomość. Otóż jedna z osób, z którymi współpracowaliśmy niedawno, postanowiła nas oczernić przed internautami.

Obrzucono nas błotem i wymyślono niestworzone bujdy. Nie tylko rozmów, które nie miały miejsca, ale i zleceń, które rzekomo były do wykonania. Również finansowe rozliczenia, na które postanowiłam machnąć ręką, nie czekając na resztę zaległości. Chwilami mam wrażenie, że ta osoba pomyliła kilka spraw i kilka różnych wersji swojego życiorysu.
Zdaję sobie sprawę, że kłamstwa i oszczerstwa, zasługują na to by zgłosić sprawę na policję, ale z drugiej strony żal mi osoby dziwnie pogubionej, pogmatwanej.

Współpraca została zerwana przez sygnały od klientów, którzy w pewien sposób zostali oszukani przez tę osobę i niestety łączyli ja ze sklepem. Skoro nie jest to osoba wiarygodna i godna zaufania, uważam, ze dalsza współpraca nie była możliwa. Smutne, to bo nie potrafiła zrezygnować bez szarpania się publicznie, ale to widocznie taki typ. Szkoda tylko, że nie wypowiedziałam współpracy wcześniej, po pierwszych problemach, nie byłoby tyle nerwów, które i mnie, i naszemu wspaniałemu DT napsuła przez ten czas.Świetnie sobie radziliśmy bez niej, a teraz jeszcze nam lepiej.

Dziękuję wszystkim za  życzliwość i zaufanie. A całemu DT za wsparcie duchowe :)
Ewa

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...