Wyzwanie #4 - Kolorystycznie

Witam w kolejnym wyzwaniu na blogu sklepu-ewa.pl
Tym razem pobawimy się kolorami, a paletę barw zapożyczyłam od design-seeds.




Praca  na to wyzwanie może być absolutnie dowolna, warunkiem jest użycie jednego, kilku lub wszystkich kolorów z powyższej palety, nie innych niż pokazane.

Prace należy zgłaszać w terminie: 6.08.12 - 27.08.12.
Wyniki zostaną ogłoszone na blogu dnia 31.08.12.
Osoba która wygra to wyzwanie, zostanie Gościnnym Projektantem naszego październikowego wyzwania, otrzyma banerek z wyróżnieniem oraz bon na zakupy w naszym sklepie o wartości 30zł.




Krulik
Użyte produkty: 
Dziurkacz brzegowy KROPKI
Półperełki antyczne srebro MIKS


Wikucha

Użyte produkty:
Klej Hobby
Dwustronna taśma w rolce Stick It!
Kostka 3D
Pólperełki liliowe 4mm.
Nożyczki do precyzyjnego wycinania
Baza Anita's Kwadratowe kol. Kremowy
Dziurkacz ozdobny 1,5cm. KWIATEK 1
Dziurkacz  ozdobny 2,5cm. LIŚĆ BRZOZY
Dziurkacz ozdobny 2,5cm. KWIATEK 5
Dziurkacz ozdobny 3,7cm. KWIATEK 1
Wykrojnik Marianne Design Listki 1 LR0227
 Trymera do papieru dpCraft A3


 nasza Gościnna Projektantka Cudaczek, która wykonała aż dwie kartki.

Użyte materiały:
 Baza Anita's DL pastelowa
Półperełki samoprzylepne 5mm
Perełki w płynie Perlen Pen
Zestaw do cięcia: mata + skalpel 
Kostka 3D



Użyte materiały:
Kostka 3D
Półperełki antyczne srebro MIKS
 Baza Anita's DL pastelowa
Dziurkacz narożnikowy zaokrąglony
Dziurkacz ozdobny 3,7cm GAŁĄZKA SOSNY


i ja, Romantyczka

Użyte materiały:
Kostka 3D
Klej Hobby
Kropki kleju 36szt


Zasady wyzwania:
  • W wyzwaniu może brać udział każdy kto posiada bloga bądź galerię zdjęć.
  • Można zgłosić dowolną liczbę prac.
  • Wszystkie zgłaszane prace muszą być nowe, nigdzie wcześniej nie publikowane.
  • Użyj przynajmniej jednego materiału znajdującego się w naszym sklepie i zalinkuj go
  • Prace zgłaszamy przez system inlinkz. Pamiętajcie, aby był to bezpośredni link do zgłaszanej pracy, nie do całego bloga.
  • W miejscu opublikowania pracy proszę umieścić informację o tym wyzwaniu z linkiem wstecznym do tego posta.
  • Prace muszą być wykonanie i zgłoszone według podanych wytycznych, w innym wypadku nie będą brane pod uwagę podczas głosowania. 

Życzę przyjemnego tworzenia.
-romantyczka-

Komentarze

Anonimowy pisze…
Cudowne kolory!Mam nadzieję,że uda mi się przygotować pracę według tych kolorystycznych wytycznych:)
Cudowna paleta kolorystyczna, piękne zdjęcie jako inspiracja.
pozdrawiam
MZ
Ela 17 pisze…
W palecie nie ma koloru białego a pokazane prace go mają czy można go użyć?
Aga Michniewicz pisze…
Elu jeśli nie masz innej bazy na kartkę to może być ona biała ale pamiętaj aby podstawowymi i dominującymi kolorami w pracy były kolory z palety.

Może dla pewności napiszę że w mojej pracy nie ma grama bieli ;)Użyłam tylko trzech kolorów z palety: róż, fiolet i krem.
Jadwiga pisze…
Lubię "bawić" się kolorami i zapewne wystawię kilka prac. W pierwszej użyłam tylko kilku odcieni różu i delikatnych fioletów. Kolejna zapewne będzie bardziej wyrazista.
downrightcrafty pisze…
beautiful work a pleasure to view
hugs Kate x
goja pisze…
Sorki,
dodałam swoją kartkę do wyzwania a niestety w kartce nie użyłam żadnego materiału z waszego sklepu:]NIE DOCZYTAŁAM:}
Jadwiga pisze…
Poprawiłam się i zrobiłam nową pracę na to wyzwanie :)
sajciastyczna pisze…
przepraszam, za nie napisanie którego produktu użyłam :) już się poprawiłam http://sklep-ewa.pl/dziurkacze-tloczaco-tnace/3005-dziurkacz-tnaco-tloczacy-kwiat2.html ten oto dziurkacz, w notce się też już link pojawił :) mam nadzieje że się liczy :)
Aga Michniewicz pisze…
Jak najbardziej się teraz liczy ;)
Marta De pisze…
witam... mam może dziwne pytanie ale, tek aspekt w wielu wyzwaniach mnie nurtuje... czy produkt, który ma zostać podlinkowany, musi być KUPIONY W WASZYM SKLEPIE, czy może być to taki, który macie w asortymencie, ale został przeze mnie nabyty w innym miejscu???
Anonimowy pisze…
dziękuję, Wikucha, za informację. Niestety nie doczytałam że jest obowiązkowy produkt z tego sklepu, wiec usuwam się z wyzwania :( życzę powodzenia innym uczestniczkom :)

Popularne posty