wtorek, 14 sierpnia 2012

Ślubny zestaw

Witajcie!
Od końca maja aż do końca lipca miałam okazję pracować nad bardzo ważnym projektem. Dostałam zlecenie na wykonanie kilku ślubnych drobiazgów.

40szt. Zaproszeń na Ślub
15szt. Zawiadomień o Ślubie 
30szt. Winietek na stoły
1szt. Księgi Gości
2szt. Podziękowań dla Rodziców

Projekt miał być elegancki i skromny (jedynie z podziękowaniami troszkę sobie zaszalałam), w kolorach brązu i kremu, blasku całemu projektowi dodały samoprzylepne kryształki. Efekt końcowy prezentuje się tak:

Zaproszenia na Ślub


Zawiadomienia o Ślubie (niestety zabrakło wtedy w sklepie brązowego papieru więc zawiadomienia są kolory kawy z mlekiem)



Winietki na stół (niestety zdjęcia winietek, księgi i podziękowań musiałam robić w domu ponieważ pogoda na dworze wtedy nie dopisała)



Księga Gości


Podziękowania dla Rodziców w pudełkach


Do wykonania tego zestawu użyłam:
sporo taśmy dwustronnej w rolce STICK IT!
Samoprzylepnych kryształków 5mm
Trymera do papieru Letack
Kostka 3D
Nożyczki do precyzyjnego wycinania
Baza Anita's Kwadratowe kol. Kremowy 
Półperełek ANTYCZNE SREBRO 4mm
Dziurkacz ozdobny 1,5cm. KWIATEK 1
Dziurkacz  ozdobny 2,5cm. LIŚĆ BRZOZY
Dziurkacz ozdobny 2,5cm. KWIATEK 5
Dziurkacz ozdobny 3,7cm. KWIATEK 1
Wykrojnik Marianne Design Listki 1 LR0227

Pozdrawiam
Wikucha

11 komentarzy:

Świdrygałki pisze...

Elegancko ! Bardzo mi się podoba!I ładnie dobrane czcionki na podziękowaniach dla rodziców:)

CarmenAlice pisze...

Ale się napracowałaś! Projekt skromny, ale szalenie elegancki! Pięknie!

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Bardzo elegancki projekt!

odskocznia jutki pisze...

tak tak skromnie ale jak elegancko i ta wstążeczka normalnie klasa

szafirek pisze...

jestem pod wrazeniem! prawdziwa slubna elegancja!

Ela 17 pisze...

Przepiekne prace

Romantyczka pisze...

po prostu bomba, chociaż jak dla mnie ten brąz za ciemny ;)
kwiatki super

Elunia pisze...

Piękny i bardzo elegancki komplet :)

wikucha pisze...

Dziewczyny bardzo Wam dziękuję za miłe słowa :*

MontanA pisze...

Wow.... szczęka mi opadła! Myślałam, że nic nie jest mnie w stanie już tak zachwycić....
CUDO! po prostu magia, bajka!

Alexandra pisze...

Absolutnie wspaniały zestaw :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...