wtorek, 5 czerwca 2012

Uhu, uhu, uhu... sowa

Witajcie,
Na dzisiejszy dzień inspiracji przygotowałam kartkę. Ale nie byle jaką, bowiem z ulubionym motywem właścicielki naszego sklepu. Mianowicie kartka z sową. Kiedy otrzymałam ruchome oczka ze sklepu, to na początku nie wiedziałam co z znimi zrobić. Do czasu... Pewnego dnia Wikucha podesłała mi kilka pomysłów na wykorzystanie ich. I szczerze mówiąc był to strzał w dziesiątkę :) Zobaczcie jak ta sowa  pięknie się prezentuje z tymi oczkami.


Użyte materiały:

Pozdrawiam
Ibi

11 komentarzy:

Świdrygałki pisze...

Oczy faktycznie rewelacyjne.W ogóle motyw sówki budzi pozytywne skojarzenia:)

Zela pisze...

Bardzo ładna :)

magdalena pisze...

Boska! :)

Ewa pisze...

hihi, uśmiechnęłam się szeroko, bo niedawno robiłam kartkę z sową i też dałam jej ruchome oczka - obdarowana podobno też cieszyła się jak dziecko, gdy sowa łypała okiem ;))

Anna - Krulik pisze...

Ibisku! toż to rewelacja! świetna kartka :)

Asia-majstruje pisze...

Genialna kartka!!

Romantyczka pisze...

super fajna sówka, ja tez używam ruchomych oczek do sówek ;)

ibisek pisze...

Dzieki bardzo :*

krystynas pisze...

Rewelacyjna kartka i sowa bardzo urocza.

wikucha pisze...

Piękna kartelucha :D

Denise Marzec pisze...

This is sooooo cute! I love all the white, and the frame paired up with the doily.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...