Kwiatek ala lilia

Witam Wszystkich

Chciałam się dzisiaj z Wami podzielić moim pomysłem na kwiatka lilię, który wykonacie za pomocą dziurkacza koło. Kwiatek robi się szybko i przyjemnie. Kursik będzie dot. jednej dużej lilii i dwóch mniejszych

No więc zaczynamy:

Materiały jakich będziecie potrzebować to: dziurkacz ozdobny koło 2,5cm., dziurkacz ozdobny koło 3,7cm., półperełki lub kryształki, klej, oraz kawałek papieru z którego chcecie zrobić kwiatki (u mnie jest to kawałek szarej koperty).


Wycinamy dziurkaczami dwa duże kółka i  cztery małe


Do wykonania jednego kwiatka potrzebujecie 5 płatków. Ja z jednego kółka  wycinam 3 płatki ale, jeżeli Wam będzie łatwiej to z jednego kółka możecie wyciąć dwa płatki, wtedy po prostu wycinacie o jedno duże kółko więcej i o dwa małe więcej.

Aby wyciąć płatki, wycięte kółko wkładamy z boku dziurkacza i  wycinamy tak jak pokazuje to zdjęcie poniżej. Wybaczcie ale inaczej nie umiem tego opisać :)


To samo kółko wkładamy z powrotem do dziurkacza ale drugą stroną i wycinamy kolejny taki kształt (jak już wspominałam wyżej, mi z jednego kółka wychodzą trzy płatki). Postępujemy tak z każdym kółkiem aż otrzymamy wszystkie potrzebne nam płatki. UWAGA! Nie wyrzucajcie tego co Wam zostanie!


Następnie bierzemy płatek i z jednej strony zaciskamy go w palcach. Jak na zdjęciu poniżej


Oczywiście postępujemy tak z każdym płatkiem


 Skoro mamy już przygotowane wszystkie płatki zaczynamy klejenie. Pamiętacie tę uwagę odnośnie tych resztek papieru co Wam zostanie? No więc teraz się to Wam przyda. Wytnijcie sobie trzy malutkie kwadraciki. Będą to "bazy" na których będziecie mocować płatki.

Na kwadracik wyciskamy kleksa z kleju i zaczynamy układać płatki (płaska stroną do kleju)


Postępujemy tak z każdym kwiatkiem, następnie na środek przyklejamy półperełkę lub kryształek  i voila....mamy nasze lilie


Możecie je oczywiście wykonać z dowolnego papieru, oprócz tego przybrudzić tuszem na brzegach czy po środku albo i tu i tu. Jak nie macie tuszu a użyjecie białego papieru, to możecie użyć kredek do podkolorowania kwiatków. Tak na prawdę wszystko zależy od Waszej pomysłowości :)

A tak mojej lilie prezentują się na kartce



Do zrobienia jej użyłam następujących materiałów ze sklepu:
Kostki 3D
Trymera do papieru dpCraft A4
a przy kwiatuszkach użyłam  zestawu samoprzylepnych diamencików i półperełek firmy Forwver Friends z kolekcji Black&Gold

Jeśli mój kursik Wam się spodobał i zechcecie z niego skorzystać, będzie mi niezmiernie miło jeśli pochwalicie się swoimi liliami. Możecie to zrobić poprzez system inlinkz u dołu posta. Link będzie działać aż do końca roku 2013. Z miłą chęcią obejrzę efekty Waszej pracy.

Pozdrawiam
Wikucha


Komentarze

Rewelacyjny pomysł :) Z pewnością go wykorzystam
ibisek pisze…
Wow, Wiki super pomysł!!!
Anonimowy pisze…
Kurs fajnie pokazany ,kwiatek efektowny ,na pewno skorzystam - dziękuję :)
goja pisze…
Kwiatuszek śliczny:]
Mam pytanie, co to za klej którego używasz?
Aga Michniewicz pisze…
A to zwykły klej introligatorski. Jak mój mąż musi podjechać do Castoramy po jakieś rzeczy to mi go zawsze przy okazji tam kupuje. Tubka kosztuje chyba 8zł.
WandarArt.Stitch pisze…
Bardzo dziekuje za wspanialy kursik, porade , jak mozna samej wiele zrobic/ karta jest piekna / ,tylko gdzie kupic te dziurkacze, kwiatek i te co pokazywalas , prosze o odpis na moj emil na blogu, pozdrawiam , dziekuje,........

Popularne posty