czwartek, 31 maja 2012

Mata do cięcia i nożyk/skalpel

Witam.

Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować jeden z niezbędnych produktów, jaki powinien znaleźć się u każdej scraperki, czyli matę do cięcia i nożyk./skalpel.

Na początek dość tani produkt, idealny dla początkującej scraperki, czyli zestaw do cięcia: mata + skalpel z zapasowymi ostrzami.

Nie wiem jak Wy, ale ja się bez niego obejść nie mogę. Posiadam ten zestaw prawie od roku, był to jeden z pierwszych moich zakupów w sklep-ewa.pl i przyznam szczerze, że jak na razie sprawuje się znakomicie.

Mata owszem jest mała, bo ma zaledwie 23x19cm. ale uważam to za zaletę. Dzięki temu jest idealna do tego, żeby ją zabrać na scrapowe spotkania. No i cena 12,50zł. jest bardzo zachęcająca.

Osobiście zamierzam sobie dokupić teraz mate wielkości A3, której będę używać tylko w domu, oraz nożyk z obrotową końcówką




Oczywiście do każdego z oferowanych w sklepie nożyków możecie dokupić dodatkowe zapasowe ostrza.

W tej kategorii, oprócz produktów firmy Heyda możecie również zakupić matę czy skalpel firmy X-Cut.

W sklepie dostaniecie dwustronną matę do cięcia w trzech rozmiarach (tu prezentuję Wam format A3). Mata posiada wygodny uchwyt do trzymania i przenoszenia. Posiada podziałkę w centymetrach i minimetrach, kątomierz oraz zarysy podstawowych formatów. Jest wręcz idealna do tworzenia kartek


Oraz nóż precyzyjny z dodatkowymi wymiennymi ostrzami, który posiada miękki, bezpieczny i ergonomiczny uchwyt.



Maty i skalpele sprawdzają się znakomicie. Moim zdaniem są niezastąpione. Początkującej scraperce, która dopiero zaczyna przygodę ze scrapbookingiem polecam na początek ten mały zestawik prezentowany na samym początku, w późniejszym terminie śmiało może dokupić sobie większą matę (wedle własnych potrzeb) i dodatkowy nożyk. Gwarantuje że się przyda ;)

Natomiast jeśli lubicie kobiece kolorki oraz wygodę to mata do cięcia firmy X-Cut oraz nożyk są wręcz stworzone dla Was :) Przyznam szczerze że nawet mnie ta mata kusi, nie wspominając o nożyku :)

Oczywiście Wszytko tak naprawdę zależy od budżetu scraperki ;)

A wy jakich mat i nożyków używacie? A może zastanawiacie się nad kupnem i nie bardzo wiecie w co zainwestować?

Jeśli macie jakieś uwagi lub pytania dotyczące tych produktów to zapraszam do komentowania :)

Chętnie odpowiemy na wszystkie nurtujące Was pytania oraz poznamy Wasze opinie :)

Pozdrawiam
Wikucha

4 komentarze:

Świdrygałki pisze...

Ta mała zielona mata w zestawie to był mój pierwszy zakup w sklepie:)

Madzik pisze...

A ja kupiłam sobie w sklepie matę A3, też zieloną. Poprzednio miałam A4, ale ta większa bardziej mi odpowiada.
Pozdrawiam:)

pasjonatka pisze...

wyglada groznie haha ;p

Fiolka pisze...

Ja zakupilam sobie zielona mate A3 i pomimo mega eksploatacji to jest nadal w idealnym stanie. Od czyszczenia nieco linie się poscieraly (minimalnie) ale to nie przeszkadza w użytkowaniu i odmierzaniu :-) jeśli chodzi o nozyki to mam ich całe pudełko:-) o różnych ostrzach , jedne typowe w nozykowej oprawce a inne typowo skalpelowe . Z doświadczenia wiem, ze warto inwestować w różne ostrza, końcówki bo nigdy nie wiadomo z czym nam przyjdzie się zmierzyć:-) zgadzam się w różne100% ze mata i nozyki to podstawa . Ja bym ją jeszcze rozszerzyła o jakiś tusz w wybranym kolorze i zestaw stempli tematycznych, np. Viva decor. Dzięki waszemu sklepowi udało mi się skompletować prawie wszystkie zestawy tego producenta:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...