wtorek, 8 maja 2012

Kwieciście

Z nadejściem wiosny powróciła do mnie moja długo wyczekiwana wena. Z tej okazji poczyniłam wczoraj cztery karteczki ale dzisiaj pochwalę się Wam tylko jedną - Flower Pot Card czyli po naszemu kartka doniczka

Z pomysłem zrobienia jej nosiłam się już chyba z pół roku i bardzo się cieszę że w końcu ją wykonałam. Na YouTube jest pełno filmików instruktażowych jak ja wykonać ale ja wymiary na tą kartkę wzięłam z tego bloga. Robiłam ją ok. godziny z czego najwięcej czasu zajęło mi robienie kwiatków.

A moja doniczka pełna kwiatów prezentuję się tak:


Do wykonania kartki użyłam następujących materiałów ze sklepu:
Klej Hobby 
Półperełki miks kremowe

Pęseta precyzyjna 
Kostka 3D
Wstążka z zestawu MAGIA ŁĄKI
Puder do embosingu przeźroczysty
Dziurkacz brzegowy poranek
Dziurkacz 3,7cm. STOKROTKA i gratis do niego dołączony
Dziurkacz 2,5cm. STOKROTKA
Dziurkacz 2,5cm. LIŚĆ BRZOZY

Podkładka do cięcia A4 
Skalpel 

Pozdrawiam
Wikucha

13 komentarzy:

EwkaMarchewka pisze...

Ale piękna!!!

krystynas pisze...

Ależ pięknie i kwieciście, cudnie.

Romantyczka pisze...

rewelacyjna

wikucha pisze...

Dziękuje dziewczyny :*

pasjerenaty pisze...

Pięknie ukwiecona,pachnie latem:)

pasjonatka pisze...

pomysłowa ;) prawdziwa kartka z niespodzianka.

chetnie bym dala taka babci :D

Air Ad pisze...

Świetna! Po prostu rewelacyjna. Kwiaty piękne :)

Super, że jest podpisane jakie materiały są wykorzystane. Dla początkujących to świetne rozwiązanie. Dziękuję i pozdrawiam :)

paseczkowa pisze...

Cudna :)

Ewa pisze...

jest ka-pi-tal-na! super, napatrzeć się nie mogę :)

scrapmajka pisze...

Super ! Super ! Super ! i kwiatki śliczne :) Po wycięciu dziurkaczem moczyłaś papier i "maltretowałaś " go ? czy jak ? zdradź tą tajemnicę prosze bo efekt jest super :)

wikucha pisze...

Dziewczyny bardzo dziękuję za miłe słowa :*

scrapmajka obiecuje że na dniach przygotuje szybki kursik :)

AgA rajdlaoczu pisze...

Świetna. Kwiatki cudna. Fajnie że dajecie linki, nie trzeba szukać. To duże ułatwienie.

Świdrygałki pisze...

Te kwiatki są zniewalające! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...